Wednesday, June 10, 2009

Kuat kah MELAYU.

Sudah terang lagi disuluh. PKR dan DAP akan menentang apa sahaja tindakan orang MELAYU untuk bersatu.

Rintetan dari cadangan Kerajaan Perpaduan yang dihebohkan oleh UMNO dan PAS, langkah untuk mengagalkan terutama dari DAP dan PKR(MELAYU CELOP) telah mendesak dan menyatakan hilanganya keyakinan kepada PAS.

Pemimpin CINA dan INDIA tidak akan sesekali membiarkan ini berlaku. Terbaru Lim Kit Siang mendesak agar PAS menyatakan pendapat dan pendirian mereka tentang Kerajaan perpaduan.

Kuatkah pemimpin Melayu sekarang untuk menangkis kehendak politik dan kuasa daripada orang-orang CINA dan INDIA.

Terciptanya idea ini adalah disebabkan beberapa tuntutan daripada pihak CINA dan INDIA yang melampau, mereka menyusun agenda untuk mendesak kebangkitan hak sama rata yang diwar-warkan oleh PKR.

Saya percaya konsep ini tidak dipersetui oleh ramai orang Melayu, termaksuk di dalam PAS. Jesteru itu, CINA dan INDIA merangka dan menggunakan para pemimpin didalam dan di luar BN untuk bersuara dan mendesak, hanya kerana KERAJAAN MELAYU hari ini sudah lemah.

Sekiranya Pemimpin MELAYU hari ini tidak lagi dapat membaca dan mencium agenda ini, MELAYU akan rugi di bumi sendiri. Bukan PKR yang rugi, bukan PAS yang rugi bukan UMNO yang rugi, tetapi Orang Melayu yang akan rugi.

Marilah kita berdoa agar SEMUA PEMIMPIN MELAYU di MALAYSIA diberikan kekuatan dan petunjuk kepada jalan yang sebaik-baiknya agar kita dilindungi dan bangsa Melayu dimartabatkan kembali.

2 comments:

Anonymous said...

Isu SIS: Khairy sokong bantahan 322 NGO, individu.

macamni ketua korang? hancuslah melayu.

acidgenx said...

mereka takut kalau melayu bersatu sebab nanti meraka tak boleh cari makan dah "no mre rasuah"no more lari cukai untuk mereka"no more kelab judi mereka yang mereka banggakan ..
kalau melayu bersatu"bayang kan apa yang akan jadi melaysia nie.."pasti menakut kan mereka oleh itu mereka akan guna kan apa sahaja asalkan niat menyatukan melayu itu sentiasa akan dilewatkan..
why mesti kita lengah kan penyatuan melayu ini"?bersatu lah semua melayu ..dibahwah satu pohon "dan gabung kan lah cerdik pandai ..untuk jadi kan malaysia ni sebuah negara melayu islam yang maju untuk bangsa kita yang akan datang "
hidup melayu demi bangsa"daulat melayu sanjungkan adat"
salammualaikum~ :)

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...