Wednesday, July 21, 2010

Pusat Pelacuran di Sebelah Pusat Khidmat Teressa Kok

















Sempena kehadiran YB Menteri KDN, Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein ke UMNO Bahagian Seputeh, kami telah mengambil peluang untuk menghantar laporan kegiatan haram di sekitar Seputeh.

Terdapat hampir 300 pusat Pelacuran, Pusat Judi dan juga Pusat Tarian Bogel di sekitar Seputeh dan diharapkan dengan laporan ini ianya dapat permudahkan pihak polis mengambil tindakan yang sewajarnya.

Yang memeranjatkan kami lagi, terdapat satu pusat pelacuran betul-betul di tepi Pusat Khidmat Ahli Parlimen Seputeh, YB Teresak Kok.

Ini menunjukkan beliau memang sudah lama tidak turun kawasan Seputeh. Pekerja beliau juga buta mata kerana sememangnya kegiatan ini dilindungi di Selangor.

Dengan harapan yang tinggi, kami mendesak agar pihak KDN dibawah Hishamuddin akan lebih bertindak PROAKTIF dan bukan mempraktikkan budaya menunggu laporan sahaja.

3 comments:

Anonymous said...

salam tuan,

saya cukup berharap agar apa yang tuan(razlan) tulis ini adalah benar.

jika benar ertinya kita memang hebat, memang malaysia boleh.

namun, kalau nak berharap kepada menteri keris tu, rasanya tak payahlah. dia tu bukan atau apa-apa.

asyik-asyik dia kata beri amaran keras, tindakan akan diambil, tindakan akan diambil, tapi satu hasil pun tak ada.

menteri keris tak mungkin jadi naib pres umno jika dia bukan anak tun husin dan sepupu pula kepada pm sekarang.

menteri keris is throughly an innocent minister.

masmerah

Anonymous said...

out of topic/.

we need a Malay leader not a Parpu Leader. This PARPU LEADER is the one who becomes Melayu just by the sake of joining UMNO and the truth is he doesnt even know anything about Malay.

Joinin UMNO doesnt mean u are MALAY.

MALAY POSER can go to hell!

Ultra Malay.

Anonymous said...

how about teressa kok..

Isu banduan ketuk ketampi. Kita masih ingat, YB berjuang pasal mereka oorg cina, lepas dapat tahu yg kene dera oleh polis bukan cina, tetapi melayu, terus diam dan tak buat apa2 tindakan,

Sekarang beliau tdk turun pun seputeh melihat anak2 jagaan nya, dan parlimen pun sudah lama tak turun. Asyik kejar projek...

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...