Friday, August 27, 2010

Balik Negara Asal kalau Tak Paham Budaya Malaysia !!

Hari ini Sulatn Selangor Murka terhadap tindakan MP Serdang yang memasuki ruangan solat Surau dan memberi tazkirah kepada jemaah surau Al-Huda.

Sultan Sharafuddin Shah sememangnya telah memperingatkan kepada semua ahli politik agar jangan menggunakan Masjid untuk berpolitik kerana ia merupakan rumah ibadah yang perlu dihormati oleh semua ahli politik.

Semua jemaah surau atau Masjid semestinya mengetahui adat dan tertib orang islam untuk memasuki Suraiu atau Masjid. Dari kecil lagi saya telah diajar dan diberitahu orang yang tidak suci tidak sesuai memasuki surau atau masjid.

Oleh disebabkan orang PAS dan Kafir Lakhnattullah yang duduk di Malaysia ini sudah dipengaruhi oleh orang-orang PAS yang mahukan undi, kafir Lakhnat ini telah dibenarkan memasuki dan membenarkan mereka memberikan ucapan di tempat Imam.

Akibat dari tindakan ini, Sultan Selangor telah murka, dan memberi amaran agar tidak mengulangi perkara ini.

Tapi amaran ini telah disangkal oleh Pengerusi DAP(Orang Kafir) dan menyatakan mereka kesal kerana Sultan Murka. Ini merupakan satu yang kurang ajar terhadap raja-raja Melayu.

Bukannya mereka nak meminta maaf, tetapi mereka mempertikaikan tindakan Sultan Selangor yang murka.

Amat kurang AJAK Kafir Lakhnattullah ini.

Saya syorkan kepada sesiapa kaum pendatang yang duduk di Malaysia yang tidak Memahami budaya orang Melayu, pergilah balik ke Negara Asal. Kami sudah muak dengan tindakan kamu yang tidak menghormati kaum pribumi.

Nyah kamu dari Bumi Malaysia.

No comments:

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...