Saturday, August 25, 2012

Demokrasi Hudud kata Hj Hadi

Saya tertarik dengan satu statement Hj Hadi dalam Malaysiakini yang menyatakan perjuangan PAS untuk memartabatkan hukum hudud mengikut  demokrasi.

Kenyataan ini seharusnya diikuti dengan perlaksanaan tindakan untuk memastikan PAS akan mendapat mejoriti kerusi dalam Pakatan Rakyat.

Kenyataan tanpa tindakan adalah angan angan mat jenin. Ianya adalah satu pengharapan dengan yang tidak akan menjadi nyata.

Untuk kita menjadi dominan pada demokrasi PAS mesti menjadikan parti itu sebuah parti hang mendapat mejoriti kerusi didalam PR.

Sejarah PAS, parti ini tidak pernah bertanding lebih dari 62 kerusi dalam Pilihanraya negara.

Sekali lagi pembohongan dan niat mereka tidak benar untuk PAS merealisasikan hasrat memartabatkan islam.

Tantawi pernah menipu dalam debat bahawa, dimana sahaja kerusi UMNO bertanding disitu PAS akan bertanding, apabila menjawab isu bagaimana PAS mahu menjadi Dominan dalam PR.

Sudah cukup penghinaan yang yang dibuat oleh PAS terhadap Islam di Malaysia. Banyak perkara yang cuba pas laksanakan dalam tindakan memartabatkan islam telah membawa kepada penghinaan kepada agama islam.

PKR masuk masjid, DAP baca ayat quran , Selangor ajar islam kristian dan banyak lahir dalam PR yang menghina islam tetapi PAS gagal dalam menjaga kesucian Islam dalan PR!


No comments:

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...