Monday, January 28, 2013

Mesir bergolak lagi.

Siapa kah yang untung sekiranya perkara seperti ini berlaku di Maaysia.

Sudah pastinya tidak ada pihak yang mendapat untuk selain dari satu pihak yang sengaja manu mencapai cita-cita peribadi iaitu Anwar Ibrahim.

Arab Spring tidak boleh dinafikan oleh Pakatan Pembangkang bahawa itulah agenda dan impoan mereka untuk melihat Malaysia menghadapi krisis keamanan yang akhirnya pada pandangan dan idaman mereka akan membawa untuk kepada Pakatan Rakyat.

Siapa yang boleh menyangkal Arab Spring bukan agenda Bersih? Siapa yang dapat Shamsul Iskandar yang menyeru untuk bangkut dan lumpuhkan negara pada kempen Bersih sebelum ini?

Pelabur hari ini mengambil jalan tunggu dan lihat untuk melanur di Malaysia, Peniaga Cina juga menyi,pan duit untuk menunggu apakah kesudahan Pilihanraya ke 13.

Dalam lubuk hati mejoriti rakyat Malaysia, mereka mahukan kestabilan dan mahukan keamanan diteruskan di negara ini. Mereka sudah pandai memilih yang mana janji dan yang mana tipu.

Semoga dijauhkan negaraku Malaysia daripada perancangan si kitol!

No comments:

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...