Wednesday, January 18, 2012

Apa kaitan JK Dengan AI?

Assalamualaikum,

JK adalah nama panggilan kepada mantan Presiden Indonesia iaitu Jusuh Kala. Minggu ini beliau berada di Malaysia, berkemungkinan mahu membuat lawatan melancung dan juga siar-siar berjumpa dengan rakan-rakannya.

Anwar Ibrahim pula merupakan mantan Timbalan Perdana Menteri yang menangih kuasa dari semua peringkat masyarakat, luar negara mahupun dalam negara. Beliau juga sering ke Indonesia berjumpa dengan rakan-rakan beliau dan juga berjumpa dengan para pelajar Indinesia, tujuannya tidak lain tidak bukan hanya mahu menangih sokongan dan memburukan kerajaan Malaysia.

Kedua-dua mereka merupakan mantan yang pernah memegang kuasa. Agenda untuk meneruskan legasi memimpin negara masing-masing sekarang giat di rancang.

Perjumpaan demi perjumpaan diantara kedua-dua pihak ini berjalan secara senyap dan tersembunyi, dan yang terbaru semalam di Hotel 6 Star di KLCC.

Mereka berjumpa dengan bersaksikan 6 orang pegawai, 3 bagi pihak Anwar dan 3 lagi pagi pihak JK, berbincang selama 1 jam di sebuah bilik dengan kawalan 12 orang pengawal.

Wah! Pemerintah Indonesia harus berhati-hati dengan perkembangan ini, Bapak Pemerintah Malaysia juga harus berhati-hati dengan permainan mereka.

kepada sesiapa yang mahu share maklumat ini, bolehlah hantar komen didalam blog ini.

No comments:

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...