Tuesday, February 10, 2009

Daulat Tuanku Daulat Tuanku Daulat Tuanku.

Karpal singh merupakan manusia yang paling KURANG AJAR di Malaysia. Banyak kenyataan beliau menunjukkan kebiadaban beliau terhadap orang Melayu.

Sebelum ini, manusia pendatang ini telah melemparkan kata-kata menghina Islam dan juga orang Melayu, beliau pernah menyatakan "Langkah mayat saya dahulu sekiranya mahu menjadikan Islam sebagai Agama Rasmi" dan sekarang beliau sekali lagi menghina kedaulatan Tanah Melayu dengan menyatakan pendirian beliau untuk menyaman Sultan.

Tindakan Manusia Pendatang ini telah menambahkan tekanan dan merenggangkan hubungan kaum didalam Malaysia.

Manusia seperti inilah yang menyebabkan Tanah Melayu terhakis kemelayuannya dan beliau juga merupakan manusia yang menghakis tetaatan rakyat Malaysia Terhadap Sultan.

Parti Keadilan yang memperjuangkan Keadilan telah menunjukkan langkah-langkah kearah membuang institusi DiRaja.

Keadilan untuk semua bermaksud sesiapa saja boleh menjadi pemerintah kepada Tanah Melayu. Sesiapa sahaja tidak kita kaum boleh menjadi orang no 1 di Tanah Melayu.

Disebabkan perjuangan inilah, Anwar dan Nizar telah bermain api, Karpal pula telah menjadi bahan cetusan agar orang Melayu hilang akal sehinggakan akan berbuat kacau bilau.

Peoples Power akan digunakan untuk menjatuhkan kerajaan Beraja dan sekali gus akan membolehkan beliau menjadi Presiden Pertama Malaysia.

Melayu diingatkan agar lebih peka kepada sejarah dan tidak mungkin Melayu akan berkuasa selamanya sekiranya ideologi untuk memperjuangkan Keadilan.

Orang Melayu tidak pernah menekan bangsa lain dan sering memberi kesamarataan kepada kaum yang lain. Kaum lain boleh berniaga dan hidup aman di Malaysia sebagai warga negara.

Dan UMNO tidak pernah megambil hak kaum lain, malahan UMNO telah banyak memberi.

Orang Melayu di harap dapat bersama-sama menjaga Institusi Beraja ini dengan sebaiknya, jagalah ianya selagi ada, ini merupakan benteng terakhir orang Melayu dan merupakan lambang Malaysia adalah Tanah Melayu.

6 comments:

Generasi Muda Tikam Batu said...

Saudara,
jangan apa yang diutarakan oleh saudara hanya setakat bulan Mac sahaja.Saudara perlu dan berterusan untuk mempertahankan agenda Melayu!!!

Razlan said...

Insyallah sahabat ..

sebelum ada jawatan pun saya sudah buat perkara ini ....

Semoga Allah memberikan kekuatan kepada kita semua ...

Anonymous said...

perlu sedar mgapa karpal anti-islam.. sbb itu adalah mulia dalam agama singh

sperti mana org islam anti yahudi

Razlan said...

sebelum ni dah ada orang hantar peluru hidup ..

Anonymous said...

institusi beraja merupakan satu institusi yang sangat penting kepada orang melayu dan harus mempertahankan nya.
kita harus peka and sensitif apabila ada bangsa lain yang sengaja mencetuskan suasana tidak harmoni di Malaysia apa bila dengan secara terbuka mengkritik dan cuba menjatuhkan institusi beraja di Malaysia.
saya menyeru kepada bangsa melayu di Malaysia, sama2 kita berjuang dan mempertahankan institusi beraja dari terus ditekan.adalah amat menyedihkan jika terdapat bangsa melayu sendiri yang menyokong bangsa lain untuk menekan institusi beraja ini.

'Daulat Tuanku'

Anonymous said...

salam org2 umno n bn...
aku berbangga perak skrg ada 2 menteri besar..1 dr org umno..1 lg dr org pas...hahahah..

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...