Wednesday, February 17, 2010

Autralia negara HOMOSEKSUAL.


Sebagai sebuah negara yang berdaulat, Malaysia seharusnya di layan dan dihormati oleh Dunia baik dari segi perundangan dan juga pentakbiran sebuah negara yang merdeka.

Tindakan 50 Ahli Parlimen Australia yang menghantar Memorandum kepada kerajaan Malaysia untuk mencampuri urusan dalaman Negara menunjukkan Negara Australia telah mencerobohi dan menyeberangi batasan sebuah negara yang Merdeka.

Australi merupakan sebuah negara yang menghalalkan main belakang dan diantara 50 MP ini, mereka telah menang hasil daripada memperjuangkan golongan homoseksual.

Budaya yang ada di Negara itu tidak seharusnya dibenarkan menular di negara ini, dan tidak semestiknya baik di pandangan negara mereka, baik di Malaysia.

Kita diberi pilihan untuk memilih kawan, dan sering kali melihat siapakah kawan kita, tidak salahlah Anwar Ibrahim memilih kawan 50 MP Australia dan mereka sememangnya mempunyai pendapat dan pandangan yang sama, cuma kita berharap agar budaya negatif ini tidak akan masuk di negara kita dengan kebebasan undang-undang, takut nanti Malaysia dilaknat oleh Allah S.w.t.

Sebuah negara yang berdaulat juga tidak seharusnya melayan dan menjawab kepada mereka yang tidak tahu menghormati kita sebagai negara berdaulat, seharusnya negrar-negara lain juga mengutuk akan tindakan Ahli Parlimen Australian ini.

AUSTRALIA .. MIND YOUR OWN BUSINESS... tq

1 comment:

PAS Bkt Sentosa 2 said...

Jangan lupa Australia antara syurga buat harta Pimpinan UMNO di sana.Kita yang takder duit berjuta setakat kutuk gitu-gitu & ikut-ikut jer .Cuba baca berita yg dah jadi sejarah macam Mat Taib ex-MB Selangor ,Pak Lah dan lain-lain lagi.

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...