Friday, July 01, 2011

Jadi tak jadi, mesti jadi!

9 hari lagi negara kita akan digegarkan dengan perhimpunan Bersih yang di anjurkan oleh manusia yang di gelar syaitan Ambiga.

Menurut SPR, Mereka telah menjalankan perbincangan dengan Ambiga beberapa kali dan telah meminda peraturan Pilihanraya apabila difikirkan betul dan tidak melanggar perlembagaan.

Jelas, perhimpunan 9 julai ini bukan bertujuan untuk menuntut Pilihanraya yang Adil, ianya bertujuan untuk menwujudkan huru hara di dalam negara yang mana kita sendiri kurang pasti apakah kesudahannya.

Makhluk "Sam Ketot" dari AMK mendesak orang ramai turun ke jalanan untuk mengulingkan kerajaan.

Hari ini pihak polis telah menutup semua rundingan dengan semua pihak yang mahu menjayakan perhimpunan ini, selepas beberapa rundingan dan amaran telah dilaksanakan.

Kita sering kali percaya dengan tindakan yang diambil oleh pihak polis, ini sudah pastinya akan menjaga kepentingan rakyat dan keselamatan rakyat didahulukan.

Saya percaya, 9 julai ini pasti Bersih akan turun walaupun pihak polis telah buat banyak tangkapan, pertimbangannya amat mudah, National Democratic Institute telah mengajar dan melatih mereka dalam mendepani apa sahaja halangan, duit telah dilabur dengan begitu banyak, sokongan pihak komunis dan yahudi juga sudah diperolehi.

Penyokong perhimpunan Bersih telah bersedia untuk berkampung lebih dari 1 bulan, mereka telah di taja oleh pihak luar dengan begitu banyak imbuhan, jesteru, hanya tunggu masa dan tarikh.

Walaupun begitu, saya percaya rakyat atas pagar sudah buka mata dan kamu akan dihukum semasa Pilihanraya akan datang! 5 negeri pembangkang akan jatuh..tunggu masa dan tarikh rakyat memilih pula!

No comments:

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...