Thursday, October 19, 2006

Selamat Menyambut hari Raya AidilFirti

Kepada semua muslimin dan muslimat,

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapakan selamat menyabut Hari Raya Puasa.

Maaf dipinta di atas apa sahaja yang tersalah dah yang terlebih, mohon agar Allah S.W.T dapat membukakan hati hamba-hamba ini untuk bermaafan di hari yang Mulia Ini.

Sekian... Semoga selamat pergi dan pulang di dalan perjalanan.....

5 comments:

UMNOREFORM said...

Jangan engkau cenderung kepada kezaliman, nescaya engkau akan disambar api neraka...UMNO tu zalim coz ISA kan orang...so Lan...takkan tak paham ape yang aku nak sampaikan????

THEresdung said...

Lan, Blog kau ni nampak very dull...adjust la bagi nampak menarik...jgn kau ikut paklah yang very dull tu...

Shamsul Iskandar Mohd. Akin said...

Selamat Hari Raya Eidulfitri dan Salam Pengenalan.

lan's said...

Terima Kasih laa kepada sahabat-sahabat perjuangan, walau[un mempunyai ideologi perjaungan yang berbeza, kita tetap menyambut Aidil Fitri.

Itu semua menunjukkan kita seorang Mulimim dan perjuangkan Agama Islam.

Pendekatan yang berbeza tidak bermakna kita perlu bermusuhan.

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin

Anonymous said...

tak baik kutuk PM.

Dia berkerja bersusah payah ...

Macam2 dia cuba buat untuk membersihkan kepincangan....

sepatutnya kita kena bagi galakan.
Dari kita mengutuk. Nanti satu hari tuhan tarik balik kenikmatan keamanan yang diberi selama nie baru kita menyesal.

Benda yang baik. Tak kiralah daripada parti mana pun.

Baik BN sendiri...

kalau ia datang dari parti pembankang pun kita kena terima kalau benda tu betul.

Subsidi : Malaysia Vs Indonesia

  Siapa yang pernah ke Indonesia, mesti pernah melihat Gambar Gas ini.  Ini adalah Gas Subsidi untuk rakyat Indonesia, seberat 3 Kg untuk ...