Tuesday, March 24, 2009

Selamat Bersidang.

Salam sahabat,

Saya mendoakan agar Perhimpunan Agong yang sedang berjalan diadakan secara telus dan aman.

Sudah semestinya kita merasai kehangatan permilihan kali ini keran ianya melibatkan semua peringkat kecuali beberapa jawatan yang tidak dipertandingkan.

Apapun .. Berdoalah dan mohonlah petunjuk dari yang Maha Esa sekiranya ingin memilih. Insyallay tidak akan salah pilihan kita.

Selamat Bersidang ...

Calon EXCO PPUM 45
Mohd Razlan Muhammad Rafii
Ketua Pergerakkan Pemuda Seputeh.

3 comments:

Anonymous said...

ok bro. all the best.

tmp

Anonymous said...

assalamualaikum saudara,
terlebih dahulu saya ingin meluahkan perasaan dukacita saya diatas keputusan EXCO pemuda,...
nasib tidak menyebelahi saudara,tiada la wakil seputih diatas sana- ada hikmah disebalik kejadian.

saudara ... jika kita tonton awani ketika berlangsungnya persidangan,kita dapati ramai golongan intelek yang bersiaran secara langsung tidak berapa gemar akan keputusan yang dibuat oleh perwakilan... saya juga berpendapat begitu,pada pengamatan saya yang bukan dari golongan intelek ini,saya amat tidak menyokong keputusan ketua pemuda malaysia,saya mengharapkan keputusan bijaksana dari perwakilan ,tetapi dukacita perwakilan malaysia bodoh memilih ketua.

terang dan nyata si KJ cuma pandai bercakap dan tidak berdisiplin,dia didapati bersalah namun masih ade lagi bangang2 memilih beliau,saya berharap perwakilan seputeh tidak memangkah calon yang rakyat tak suka!!!!,inikah yang kita inginkan pada masa hadapan...kekalahan BN

mark my word, result for dua bukit, satu batang tidak menyebelahi kita kerana keputusan bangang yang kita buat ketika persidangan UMNO.

salam...
revolusi tentera sabil

Anonymous said...

Lan,

Tahniah walaupun tidak berjaya tetapi semangat untuk bertanding tetap ada. Selamat berjuang!

Jee-Yan

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...