Thursday, December 10, 2009

Nga Kor Ming yang kurang ajar !!

Satu kenyataan untuk membangkitkan sentimen api agama dan perkauman telah di tiup oleh Pengkhianat Negara Nga Kor Ming.

Beliau telah menjadikan ruang media di Parlimen untuk menghina agama islam dan kuasa raja-raja dengan mempersoalkan dana pembinaan Masjid di seluruh Negara.

Beliau ini seharusnya dibuang dan dilucutkan kewarganegaraan beliau. Saya melalui PRIBUMI Perkasa telah membuat laporan polis dan mendesak beliau memohon maaf diatas kenyataan yang menghina Agama Islam sebagai agama Rasmi.

Oleh itu, saya mendesak agar semua orang islam terutamanya yang muda untuk bersama-sama berkumpul dan mengerakkan semua semangat dan kederat kita untuk berdemontrasi dan menghantar memorundum kepada beliau pada MINGGU Depan.

Ayuh .. kita gerakkan bara yang telah dinyalakan oleh beliau, ayuh kita tunjukkan kepada Pengkhianat ini bahawa, JANGAN PERSOAL HAK AGAMA ISLAM .. JANGAN DIUSIK HAK RAJA-RAJA ...

Sebanyak 6 desakan dibuat kepada pengkhianat ini :-

1. Mendesak beliau untuk memohon ampun dari DYMM SPBYDA dan Majlis Raja-raja Melayu

2. Memohon ampun dari DYMM Paduka Seri Perak.

3. Mendesak Peguan Negara segera bertindak untuk mengambil tindakan terhadap beliau dengan menggunakan akta yang sedia ada termasuk ISA

4. Mendesak Jawatan Kuasa Kebebasan Parlimen untuk mengambil tindakan mengantung keistimewaan beliau sebagai Ahli Parlimen dan dilarang didalam Persidangan Parlimen kerana membuat kenyataan berbaur perkauman.

5. Mendesak beliau untuk membuat afidavit atau mengangkat sumpah menerima penuh Perlembagaan Malaysia, dan sekiranya gagal kami mendesak Kerajaan melucutkan Kewarganegaraan beliau.

6. Mendesak beliau memohon maaf secara terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang berama Islam yang semala ini hidup aman dan bertoleransi bersama dengan penduduk yang bukan beragama islam dan seterusnya mendesak beliau menarik balik kenyataan beliau.

AYUHHHHHH

5 comments:

POTS said...

why are the malays are very idiot and stupid..

he just asked a question..

whats wrong with that????

we the kafirs paid our tax..and the government build the stupid muslim mosque using the tax money!!!!

ya..using money from the kafirs

Anonymous said...

salam KP,

cubalah lihat siri extreme make over home edition dan cadangkanlah kepada pemuda malaysia untuk buat gerakerja seperti itu.insya-allah persepsi rakyat terhadap pemuda akan bertambah baik.

Ini link dia untuk tatapan tuan.

http://www.bigvidpro.com/?v=9209auNBkUZp6OaObgvlIQ

7BarisKeramat said...

Salam Yang Berbahagia KP Seputeh,

Aku rasa dah tiba masanya utk buat kerja la, asyik berpolitik dan komen je tapi takde sebarang gerak kerja dan penerangan yang betul2 buat org semua tercenggang.Kalau dilayan orang gila macam Nga kor ming yang dah tentu buta hati,bukan islam(dlm benci dgn si gila ni semua ayat aku masih berlapik sedangkan kita boleh panggil orang gila ni k***r) dan busuk segalanya sampai bila org nak nampak gerak kerja yg korang semua nak buat kalau benda cam ni kita layan.

kalau nak diceritakan ada agenda yg lagi besar patut kita semua renungkan, 66-63 menang 3 kosong je (cam main bola pulak)untuk meluluskan bajet 2010 tempoh hari telah menceritakan segala-galanya.

Kalau ditakdirkan kalah dlm pengundian hari tu apa akan terjadi?pilhanraya sekali lagi akan diadakan dlm keadaan org mencemuh UMNO, oleh itu aku harap seluruh KP yg ada di malaysia buat la satu gerak gempur dan penerangan yg betul2 meletup, jgn jadi jaguh kampung berkokok yg suaranya di dengar oleh orang UMNO je sedangkan pembangkang makan kacang je bila mendengarnya.

P/s : sebab sayangkan UMNO

7BarisKeramat said...

Salam Yang Berbahagia KP Seputeh,

Aku rasa dah tiba masanya utk buat kerja la, asyik berpolitik dan komen je tapi takde sebarang gerak kerja dan penerangan yang betul2 buat org semua tercenggang.Kalau dilayan orang gila macam Nga kor ming yang dah tentu buta hati,bukan islam(dlm benci dgn si gila ni semua ayat aku masih berlapik sedangkan kita boleh panggil orang gila ni k***r) dan busuk segalanya sampai bila org nak nampak gerak kerja yg korang semua nak buat kalau benda cam ni kita layan.

kalau nak diceritakan ada agenda yg lagi besar patut kita semua renungkan, 66-63 menang 3 kosong je (cam main bola pulak)untuk meluluskan bajet 2010 tempoh hari telah menceritakan segala-galanya.

Kalau ditakdirkan kalah dlm pengundian hari tu apa akan terjadi?pilhanraya sekali lagi akan diadakan dlm keadaan org mencemuh UMNO, oleh itu aku harap seluruh KP yg ada di malaysia buat la satu gerak gempur dan penerangan yg betul2 meletup, jgn jadi jaguh kampung berkokok yg suaranya di dengar oleh orang UMNO je sedangkan pembangkang makan kacang je bila mendengarnya.

P/s : sebab sayangkan UMNO

Anonymous said...

ISLAM MENGAJAR KTE HORMAT AGAMA ORG SPAYA ORG HORMAT AGAMA KTE. TP UMNO YG MULA PERSENDA AGAMA LAIN SO JGN TEKEJUT BLE MREKA KTUK ISLAM. PENDEKAR UMNO MANA YG DTG BELA ISLAM?? MASA MASJID N SURAU DI ROBOH?? MASA KAMPUNG MELAYU DIRANAPKN?? ADA MREKA TRUN?? UMNO PEMBELA MELAYU & ISLAM....

Subsidi : Malaysia Vs Indonesia

  Siapa yang pernah ke Indonesia, mesti pernah melihat Gambar Gas ini.  Ini adalah Gas Subsidi untuk rakyat Indonesia, seberat 3 Kg untuk ...