Friday, August 06, 2010

Selangor Sediakan Tapak ARAK lebih Besar ??

ADUN Shah Alam, Khalid Samad telah pergi melawat kilang arak yang teletak di kawasa beliau.

Didalam perbincangan beliau dengan Carlsberg adalah berkisar perbincangan untuk memindahkan kilang arak, mereka bukanya untuk berbincanga agar di TUTUP seperti janji PAS kepada penyokong mereka sebelum ini, tetapi akan dipindahkan dengan lokasi yang lebih besar?

Selepas Gereja terbesar di Asia didirikan di Bukit Jalil Selangor, Kandang BABI terbesar di Asia di Selangor dan sudah pastinya kilang Arak terbesar di Selangor akan dicadangkan oleh ADUN DAP.

Dan sudah pastinya akan disambut oleh Khalid Samad kerana beliau sememang memperjuangkan hak DAP.

Baru 2 tahun memerintah, Rakyat Selangor sudah boleh bangga dengan Pembangunan ini.

Sudah pastinya sokongan rakyat kepada kerajaan negeri selangor sekarang tidak akan berubah kerana mereka semestinya bangga dengan Gereja Terbesar, Kilang Babi terbesar dan akan datang, Kilang Arak Terbesar.

Ini semua sudah tentunya akan membawa ransangan ekonomi kepada rakyat Selangor dan sudah tentunya gejala HARAM ini akan menyerapi budaya orang-orang melayu dalam jangka masa singkat.

Akibat dari ini, ingatlah wahai Melayu, BUDAYA kita akan diubah, AGAMA kita akan di pijak-pijak, dan bangsa kita akan pupus. Ya mungkin bukan sekarang, tapi mungkin lagi 50 tahun.

Melayu tidak akan peduli apa akan jadi 50 tahun akan datang, lebih-lebih lagi budak-budak sekarang yang dibawah muda-muda, ramai yang sudah ibarat melupakan bangsa dan agama dan tanggunjawab kepada Negara.

pikirkan bersama ....

2 comments:

k said...

Awak bukan saorang dalam dunia ini. Orang nak pi minum dia punya pasal lah. Awak tuhan kah.

Anonymous said...

eleh ... yg kasi lesen besar kilang tu dulu BN jugakkkkk ...

dia cuma tanya kalo nak tapak lebih besar kat port klang, so tak le menyemak kilang tu kat shah alam ... sajer jer pancing kot2 kilang tu nak pindah ...

taik2 yg BN tinggalkan dululah ni ... susah nak bersihkan sebab taik tu dah melekat tak boleh cuci! ada paham??

Fatwa Politik Dr Mahathir

(Menjawab Blog CheDet dan Artikel Malaysiakini , 5 Oktober 2017) Fatwa Politik Dr Mahathir   Dalam ilmu pendidikan Subjek Politik Ala D...