Friday, August 19, 2011

MP Seputeh MIA!

Satu kes yang melibatkan MP Seputeh Teresa Kok telah menyembabkan beliau terus diam dan hilang.

Seperti semua rakyat tahu, sejarah MP Seputeh tidak akan perjuangkan apa sahaja yang berkait dengan Islam, walaupun ianya sudah ditulis didalam Perlembagaan.

Sebelum ini, isu ketuk ketampi, beliau terus hilang apabila mendapati orang yang didalam video itu bukan cina tetapi Melayu.

Kini satu kes besar di kawasan beliau yang melibatkan anak-anak orang Islam yang diajar ajaran Kristian sudah 4 hari, MP Seputeh masih diam dan membisu.

Kita pun tak tahu sejauh mana penglibatan beliau didalam hal ini, beliau merupakan Ahli Parlimen di kawasan ini, tidak turun padang, tidak bertanya khabar, hilang, tutup mulut dan tidak mahu ambil tahu kerana apa!!

Tunggu pendedahan kami terhadap penglibatan mereka yang terliat dengan isu ini!!

3 comments:

Anonymous said...

Itu lah mustahak Melayu.Islam,Bumi bersatu sebagai kaum majority.Undi mereka yg memertahankan perlembagaan,yg amanah,ikhlas,x rasuah,mesera rakyaat.akhlak mulia,x sombong,professional,cekap,adil,rapat dengan rakyat setiap masa,bukan musim PRU sahaja.tidak menunjuk2 harta kekayaan,riak,x bongkak,x maksiat,taqwa yg muslim,

rezqeen hill said...

ini bukan soal kaum dia.. kalo ni kes kaum dia, awal-awal lagi dia dah terpekik mcm monyet hilang anak dlm hutan tu..

Anonymous said...

surau al-musyrikin...musyrikin tu umno laa gamok nyer...hahaha...hebat nak menipu...kelam kabut dah korang oii.... kesian tv3 dan pekerja2 tv3...terus makan gaji kat syarikat musyrikin laa gamoknyer... yang mane ingat Allah tu..ingat2 laa weyhh!...hidup ni sekejap jer....bagi anak bini makan duit gaji korang tu...ok ker...udah2 laa tu...

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/08/tv3-kantoi-surau-al-musyrikin-tidak.html#ixzz1WBKWObjh

Fatwa Politik Dr Mahathir

(Menjawab Blog CheDet dan Artikel Malaysiakini , 5 Oktober 2017) Fatwa Politik Dr Mahathir   Dalam ilmu pendidikan Subjek Politik Ala D...