Thursday, July 31, 2008

Sudah masa orang Melayu Membalas Dendam terhadap Anwar ...

Oleh Razlan.

*** Tarikh Penamaan Calon 16 Ogos dan Buang Undi pada 26 Ogos... Marilah kita berdoa agar Melayu masih waras dan menerima UMNO sebagai parti yang memperjuangkan hak Melayu dan membela Islam di Tanah Melayu, sekiranya PKR menang.. akan banyak lagi tergadai .... dan Islam tidak akan dibela ... ******

Wan Azizah telah melepaskan Kerusi Parlimen Permatang Pauh dan akan memberi laluan kepada suami beliau untuk bertanding sebagai Ahli Perlimen.

Suka saya mengigatkan kepada orang Melayu seluruhnya apakah yang telah kita hilang sebaik sahaja Kerajaan Pakatan Rakyat memerintah di 5 buah Negeri.

- Orang CIna telah diberikan tanah 999 tahun di Perak.

- Budget untuk semua agama telah disamaratakan di Selangor, ini bermakna Gereja atau Rumah Berhala mereka boleh sebesar Masjid Shah Alam

- Orang CINA menjadi Speaker di Pulau Pinang dan tidak ada lagi ayat suci al-quran untuk diucapkan semasa mangangat Sumpah.

- PKR memperjuangkan hak samarata, ini merupakan perjuangan mereka yang akan menghapuskan sistem Raja-raja dan memberikan semua kaum sama rata, termaksuklah tidak ada Hak keistimewaan orang Melayu dan agama Islam dijadikan sama tarah dengan agama lain!

- Ladang Babi sebanyak RM100 juta telah diluluskan.

Banyak lagi yang telah mereka lakukan !


Muqabalah yang diadakan oleh PAS dan UMNO adalah semata-mata untuk membincangkan tindakan yang telah diambil oleh kerajaan Pakatan Rakyat.

PAS telah terasa hati dengan tindakkan orang-orang PKR dan DAP dimana mereka telah mengubah Dasar kerajaan negeri mengikut apa yang penting bagi satu bangsa dengan tidak memperdulikan Agama Islam dan Orang Melayu.

Terdahulu, kenyataan oleh Seiausaha DAP yang menegur PAS bermuqabalah dengan UMNO adalah suatu yang kurang Ajar dan menekan orang Melayu, Suka saya mengigatkan Semasa peristiwa Sekolah WAWASAN, orang CINA, baik MCA, Gerakkan dan DAP telah membuat perbincangan bagi membatalkan agenda ini. Mereka tetap akan bersatu apabila hak mereka di usik ! Kenapa Melayu tidak boleh !

Mejoriti rakyat di Permatang Pauh adalah orang Melayu, jadi tidak ada sebab kenapa kita perlu kalah di Kawasan ini.

Orang Melayu mesti bangkit dan mepertahankan hak dan memberi pengajaran kepada Pengkhianat Bangsa!

No comments:

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...