Tuesday, August 19, 2008

Kerajaan Dayus ,...

Kerajaan dayus jika tidak mengambil tindakan terhadap Majlis Peguam yang sering menganjurkan forum isu-isu Melayu dan Islam, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

Tahniah Kang Zahid, Seperti artikel saya "Majlis Peguam Yang Kurang Ajar" , kita hanya tahu menyalak, tapi tindakan TETAP tidak ada.

Apapun, TAHNIAH Kepada KANG kerana Konsisten membuat desakan kepada KERAJAAN untuk mengambil tindakan kepada MAJLIS PEGUAM YANG KURANG AJAR INI.

Dan memang tanggunjawab Kang untuk menjaga kesucian AGAMA ISLAM kerana Kang
Menteri di Jabatan Perdana Menteri berpotfolio Agama.

"Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, gambar diambil Semasa Majlis "Masih Ada Yang Sayang" yang diadakan di Lorong Haji Taib - Chow Kit, Majlis ini adalah majlis perasmian rumah didikan dibawah JAWI. Rumah Didikan ini di Wujudkan di tengah-tengah kawasan HITAM bagi Pengiat MALAM diharapkan dapat memnberishkan kawasan Balankang Mati. Semasa Datuk Seri Zahid menjadi Timb. Menteri Pelancongan, beliau telah menukar Bukit Bintang daripada tempat Pelacuran kepada tempat Pelancongan (Arab Street)... diharap Chow Kit juga boleh diubah ....Insyallah"

No comments:

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...