Tuesday, November 25, 2008

Orang Cina yang Menghina Melayu.

Disebabkan dunia tanpa sepadan, dan Kerajaan kita yang tidak tahu menggunakan kuasa yang ada didalam tangan, Melayu sekarang di HINA dengan keji di laman Cyber.(Klip sini)

Video klip "Kawanku" yang dibuat oleh Orang CINA telah menghina orang Melayu. Di antara lirik yang mereka gunakan "Bahasa Melayu macam tahi, Orang Melayu masuk hutan hidup macam sakai".

Mereka menyalahkan orang Melayu yang memegang tapuk kepimpinan kerana tidak buat perkara yang baik selama 50 tahun merdeka.

Orang Cina tidak pernah sedar yang mereka adalah Bangsa Pendatang, bangsa yang menumpang di Negara kita, sekiranya kita tidak mengakui mereka ini warganegara, mereka merupakan orang yang terbuang dinegara sendiri.

Bangsa Penumpang ini tidak pernah berterima kasih kepada Kerajaan Kesultanan Melayu, mereka merompak hasil peribumi kita. Kita beri mereka berniaga dan hidup senang didalam negara kita.

Generasi MUDA CINA pada hari ini sudah terlupa apakah akan terjadi sekiranya MELAYU mengamuk. Mereka sudah lupa akan peristiwa 13 mei.

Sebagai gernerasi Muda didalam UMNO, saya berharap kita dapat meniupkan semangat kemelayuan diantara kita. Hebahkan perkara ini, mereka ini sudah masanya diajar.

Sudah masanya kita meniupkan seruling SEMANGAT MELAYU ke pelusuk negara agar kita bersiap sedia sekiranya dipanggil untuk berdemontrasi, kita akan berkumpul. Berkumpul dengan satu nada, MEMBELA KESUCIAN Melayu.

2 comments:

Anonymous said...

kalau seruling alamat tdo je la bro...kena pukul gendang perang la baru betul...apa daaa

Anonymous said...

PEMUDA BERANI .. sudah tentu akan sahut cabaran, tapi betul ke umno ada pemuda berani?

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...