Friday, September 12, 2008

Mesyuarat Minggu Terakhir.

UPDATE : Hanya tinggal satu cawangan sahaja yang belum Bermesyuarat secara SAH. Semua Cawangan telah selesai bermesyuarat.

Cawangan Panglima Garang akan bermesyuarat semua apabila MT membuat keputusan untuk membatal mesyuarat yang lepas, tapi nasib tidak menyebelahi Ahli-Ahli cawangan dimana korum pula tidak cukup pada hari ahad yang lepas...

Cawangan Penghulu Mat, Pemuda bermesyuarat semula dan melantik Ketua Pemuda Baru - Azhar dan mesyuarat mereka sudah SAH dan mengekalkan pencalonan Ketua Pemuda kepada Alawi dan Naib kepada Badrul.

Tahniah juga kepada ahli-ahli cawangan Seri Mega kerana dapat bermesyuarat semula dengan jayanya.

Cawangan Happy Utara pula telah disahkan mesyuaratnya oleh MT dan ini membolehkan Mustapha manarik nafas lega apabila bertanding nanti. Cawangan ini merupakan cawangan Calon Ketua Bahagian(Mustapha) dan Ketua Puteri Bahagian.

Calon-calon yang melayakkan diri untuk bertanding :

Ketua Bahagian : Datuk Hisham Majid Vs Mustapha Kamal.
Timbalan Ketua Bahagian : Rahim Aman Vs Sarifuddin
Naib Ketua Bahagian : Aziz Shafie Vs Hj Osman Vs Hajah Mariam Vs Ghazali Ibrahim

Ketua Pemuda : Mohd Razlan Vs Alawi Dahalin
Naib Ketua Pemuda : Ghazali Vs Badrul Vs Mat Nayan Vs Anuar Sham

Ketua Puteri : Azliza Vs Mona Liana
Naib Ketua Puteri : Wati Vs Azian


Last Post : Minggu ini merupakan minggu terakhir untuk cawangan-cawangan menjalankan Mesyuarat.

Cawangan Paglima Garang diarah bermesyuarat semula, disebabkan masalah bukan ahli hadir didalam Mesyuarat cawangan pada mesyuarat yang lepas.

Cawangan Happy Utara berkemungkinan besar akan bermesyuarat semula. Cawangan Penghulu Mat, Pemuda diarah bermesyuarat semula. Cawangan Abadi Indah akan bermesyuarat pada hari Sabtu jam 3.00pm.

Cawangan Salak Jaya, Happy Selatan dan juga Goodwood telah disahkan mesyuarat mereka tidak mempunyai sebarang masalah teknikal, manakala Taman Berm Park terserah kepada Ketua Cawangan untuk memanggil mesyuarat sebelum 14 hb ogos ini.

2 comments:

pemerhati said...

salak jaya dh abis....tp yg aku marah x ajak aku makan.....

Anonymous said...

hehehe..takde rezeki makan lah tu bro.
selamat bertanding kepada semua calon2 yang berjaya ke pemilihan bahagian nanti.semoga ianya berjalan secara bersih dan lancar.

majulah UMNO utk Malaysia

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...