Thursday, September 25, 2008

Program Kacau Dodol 4 Peringkat.

Program Kacau Dodol yang diketuai oleh PAK Mail bertempat di Hadapan Dewan Rukun Tetangga Kuchai telah mendapat sambutan daripada semua perintgkat.

Program ini bermula pada 6.00pm sehingga 2.00pg telah berjaya memasak sebanyak 5 kawah dodol.

Tahniah dan teruskan lagi usaha untuk MEMASYARAKATKAN KEMBALI UMNO.

7 comments:

Simpati ngan ko bai said...

Betul ke dapat sambutan dari 4 pgkt ni bai? gua tengok tak berapa kerat je yg datang.ko bagi laporan jgn memanjang nak menipu je bai.lagi sakan ko menipu lagi kurang undi ko ni nanti.insaf2 skit la bai.ko pun dah pandai jd tukang karut a.k.a tukang mereka cite lepasa jd balaci HM ke???sedihla aku tgk ko bai skang ni....

Razlan said...

Terima kasih la bai man bai...

Tak perlu lah kita nak cerita dapat sambutan ke tidak, sekiranya saudara/i datang rasanya tahu la berapa ramai yang datang...

Pertama sekali, kalau saudara hadir untuk MEMASYARAKATKAN PEMUDA, insyallah program ini akan lebih meriah ..

Selamat Hari RAYA.. Maaf zahir dan BATIN...

auraputih said...

inilah sikap orang kita..sepatutnya kita menyokong dan membantu menjayakan program untuk parti, tapi disebabkan berselisih pendapat, ada yang tidak mahu turut serta. namun yang hairan nya, tahu pulak nak mengkritik dan menjatuhkan orang lain, sedangkan program yang dibuat itu adalah satu program bermanfaat untuk semua di samping untuk merapatkan lagi silaturahin di bulan Ramadhan ni..entah lah orang kita ni, pelbagai perangai.. ;-)

Anonymous said...

wei..btol ke dpt sambutan?btol ke ramai yg dtg?pandai eh ko menipu..ko ingt org lain xtau berapa kerat yg dtg..org yg dikatakan penganjur progrm ni pun dgr cite xdtg..apa kes..nmpk sgt xdpt smbutan..tgk photo pun tau la..

Anonymous said...

setuju aura seputih!

oit beb, aku ada kat situ la, ada 16 orang ketua pemuda cawangan dan lebih kurang 13 lagi pemuda, tak masuk lagi dengan pak cik2 dan mak cik2. Nak kacau 5 kawah, bukan 1 kawah la.

kau boleh tanyah si bagok, am, bad, awie, sham, dan ramai lagi, calon naib semua ada kecuali anuar, calon ketua semua ada kecuali tonet, calon g2 semua ada kecuali lan, hamdan, calon puteri mona ada tapi liza tak ada, kak zah pun ada, calon timb dan Naib KB pun ada.

Aku rasa kau datang selepas satu kumplulan pemuda yang blah pasal nak ikut program si KJ kat BTR. Tinggalkan program kat kawasan macam tu je.

Tapi aku rasa beb nak cerita lebih pun tak guna sebab kau ni beb memang penyokong MUSTAR.

hahahaha

Anonymous said...

tp aku konpius la..razlan sms kata ni prgrm anjuran 4peringkat..anjuran 4peringkat mne?korg ni dh jd mcm kerajaan langit dh..hahahaha..perasan dh jd ketua masing2..bgus la..ade keyakinan diri yg tinggi..teruskan usaha!!

Anonymous said...

eleh.. tk nk mngaku program tk dpt sambutan... mengaku jerlah.. kalau setakat puteri 2 3 ketul yg dtg nk menang mcmana beb.. LU FIKIRLAH SENDIRI!!!!!!... 5 kawah???? cuba dicampurkan kelima5 kawah tu jadi 1 kawah jer dodol tu.. nk mnpk byk buatlah 5 kawah.. kelakarlah lu beb... kata 4 peringkat tpi tk panggil pun metting... ckp jerlah utk lu beb bukan utk semua.. untuk LU, HM & KUNCU2 ULUL ALBAB...

Fatwa Politik Dr Mahathir

(Menjawab Blog CheDet dan Artikel Malaysiakini , 5 Oktober 2017) Fatwa Politik Dr Mahathir   Dalam ilmu pendidikan Subjek Politik Ala D...