Monday, February 20, 2012

Nik Aziz kurang pendengaran.


Selepas 2 minggu isu "Anwar sokong Israel" diceritakan, hari ini sudah terjawab sudah, kata dua Nik Aziz yang telah dilemparkan kepada Anwar sudah ditelan semula.

Sebagai seorang MB, kata dua yang diberikan sudah tentu ianya sudah mendapat nasihat daripada pakar-pakar yang berada disekeliling beliau.

Ternyata MB paling lama dalam sejarah Malaysia sudah tidak relevan lagi dalam politik Negara.

Nik Aziz sudah tidak relevan dalam memberi kenyataan dan menjawab malah kadang-kadang reaksi memegang telinga mendengar ungkapan orang menunjukkan sifat beliau semakin kurang.

Walau apapun alasan Anwar berikan kepada beliau, perlu diingati bukan hanya Utusan yang melaporkan laporan WSJ, ianya juga dilaporkan oleh portal-portal pembangkang dan akhbar- akhbar pembangkang.

Memalukan sekiranya orang sudah memberi kata dua tetapi menarik balik demi untuk menjaga silaturahim Satu pihak.

Seseorang sudah tentu kene bertangungjawab terhadap tindakan kata dua nik aziz. Mungkin sudah masanya beliau sendiri neletak jawatan kerana hilang pendengaran atau hilang pertimbangan sehingga mengeluarkan kata dua.

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Bermula dengan Surat Kepada KeBawah Duli Tuanku

 DAULAT TUANKU Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah perkenan Ke bawah Duli Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertu...